Saturday, August 28, 2010

Maklang Azie Tag BHS...Selingan jap ya...sebelum dapur menjerit...hi hi


Terima Kasih Maklang Azie, sudi anugerah award ini kat BHS…Maklang Azie yang BHS kenal ini orangnya teramatlah cekap….tidak suka membuang masa dan setiap masa yang terluang pasti habis resepi-resepi yang ada di cubanya….Alhamdulillah…....


Meh kita cuba jawab satu persatu soalan cepumas dari MAKLANG dalam cuaca nyaman pada hari ahad ini … singgah jap sebelum sambung buat cookies ya


Soalan 1: Adakah anda rasa HOT..?
Jawapan : HOT..idak le pulak…kaki pun terasa sejuk je ni ha..ha ha..gurau ya maklang..

Upload wallpaper PC/laptop yg anda gunekan skrg?
Jawapan : tak lari dari gambar food la maklang...



Soalan 3: Cerita pasal gmbar nih..?
Jawapan : Maklang, BHS baru pekena ubi kayu ni semalam kat MONrods...cicahnya gula, sambal dan goreng bilis pedas...so terus safe kan...nostalgia...

Soalan 4: Kali terakhir makan PIZZA..?
Jawapan : berdua dengan E1 kat pizza hut kat kampung ni..sebelum bulan puasa…waktu tu dia balik dari sekolah…teringin sangat katanya ...

5: Lagu terakhir anda dengar..?
Jawapan : Lagu-lagu Arab...ni pun tengah dengar kat TV channel astro 868...sesuai ngan halwa telinga BHS...hu hu

Soalan 6: Apa yg anda buat selain selesaikan tag nih..?
Jawapan : mencantek-cantek kan rumah dan nak buat kuih di saat dan ketika ini…...nak uji bakat jap….


Soalan 7: Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape..?
Jawapan : alla...Mak Yong

Soalan 8: Tag lagi 5 orang.
Jawapan : KIV… cik cik delima sumer tengah bersilat kat rumah..pastinya..


Soalan 9: Siapa orang no. 1...?
Nabi Muhammad s.a.w ..Idola BHS...

Soalan 10: Katakan sesuatu pada orang no. 5...?
kiv..ha ha

Soalan 11: No.3 ade hubungan ape dengan sape...?
kiv..ho ho

Soalan 12: Bagaimana pulak dengan no.2...?
Kiv..ish..ish…

Soalan 13: Kata2 cinta dengan orang no.4...?
aduhai...

Soalan 14: Berikan 5 fakta yg anda tahu pasal orang yang anda tag..
oppps…elok le BHS start meng "cookies" …wassalam..

Pada Maklang…Harap puas hati sikit-sikit hah...hi hi ...ya ya dapur, nak mai la ni...

2 comments:

Rozali said...

Salam Ramadhan Kak Tun

ke dapur awal..
banyak terima tempahan kee

Wassalam

boxhousestudio said...

Salam Rozali

Salam Ramadhan to you too...

sikit-sikit aje...