Saturday, October 16, 2010

French Toast...sedap la E1 buat...mak suka...


E1, anak BHS ni suka juga turun ke dapur...kali ini dia cuba buat French Toast...tak sempat BHS pi tengok dia prepare recipe ni....tau tau dah pun siap, dan hantar ke meja BHS lagi...waduh, perli ke?.....mak dia sibuk FB..ha ha ha ..haip...tak baik menuduh....ooo...bukan kenyataan ke?..ki..ki...ok..ok.. kata E1,  dia guna roti dan bubuh susu, telur, cinnamon, dan maple syrup...tapi dia kata maple syrup tak ada kat umah jadi dia guna madu,...sedap la E1, ...makan panas-panas,...nak lagi?...E1...E1...lor ...dah tidur?..

4 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Kak Tun

nak nak

Wassalam

indahhouse said...

salam kak BHS, saya singgah tengok french toast.

Kakzakie said...

Salam BHS,

Kalau kakak tak kira kalau hasil tangan anak katakan saja sedap. E1 mesti selalu lihat BHS di dapur sebab itulah dia pun pandai.

Syukur genetik ibu ada dalam dalam diri E1 tu...

boxhousestudio said...

salam Rozali
boleh..E1, uncle nak...

marhaban indahhouse
ya, anak yang buat, dia ajak ayah dia cari bahan...dia rajin explore resepi

salam Kakzakie
ya kak...saya ikut nasihat akak..Alhamdulillah akak...terima kasih prihatin...saya suka sangat...
kak genetik ibu dan ayahnya kak..Syukurlah

marilah kita berdoa untuk kesejahteraan anak-anak kita ya ...moga mereka sentiasa dia bawah peliharaan ALLAH subhanahuwataala...amin amin amin Ya Rabbal 'Allamin...