Thursday, October 28, 2010

Makan malam kampung ulu...ada-ada aje dorang ni...

Semalam BHS and family makan malam menu ini....so BHS tanya kat dorang, sebab dorang yang prepare....apa nama masakan kali ini?...depa jawab..."makan malam kampung ulu"....BHS gelak tak hengat .....jommm..... makannnn.......
oh tu ialah :
nugget ayam
kentang goreng
telur goreng
roti gardenia bakar
mix vegetables
makan dengan cili sos, mayonis & ......

3 comments:

mama ju, said...

Aslkm
CIK TUN

Hehe Cik Tun ni ada-ada saja fasal makan...apa sebenarnya tu? mama rabun sikit.

Hehe yalah tu budak bersongkok tinggi tu. Tun belum jumpa lagi ke? Tapi cerita kek tu macammana?

boxhousestudio said...

salam mama ju

waalaikumsalam warohmatullah hiwabarokatuh...

mama...terpaksalah rabun
mana taknya...kamera harapan dah jatuh dan rosak...

terpaksa la ambil gambar melalai talipon..kecik le jadinya..nak edit tak sempat ..ha ha ha

menu tu satu sorang...
dalamnya ada
1. kentang goreng
2. roti gardenia yang di bakar
3. telur goreng
4. mix vegetables
5. chicken nugget
6.

boxhousestudio said...

6. tak ada..ha ha ha...ada ada air masak...mmm...