Monday, October 25, 2010

muffin coklat bawa ke majlis ta'alim....

hari ahad baru ini BHS dan mil menghadiri majlis ta'alim di kampung jelutong...seronok sangat...terasa tenang bila mendengar rakan-rakan jemaah membaca untuk kami semua....3 buah kitab sebagai rujukan pada waktu itu...mereka bertiga bergilir-gilir membaca...agaknya sedang berlatih untuk berani berucap di khalayak ramai kut...mungkin...apa pun sumer suka sama muffin coklat yang BHS siap kan pagi itu....ta'alim setiap hari ahad pukul 11 pagi..memang enjoy, cuma BHS ni busy..ha ha ha....dan petang nya kami dijemput ke majlis di rasa ...majlis itu di namakan bayan....tak dapat gi coz BHS ada mesyuarat di surau kat ngan  rumah BHS....mesyuarat member-member Marhaban and Yassin,..salah satu agenda nya tahun depan nak buat lawatan ke langkawi...ialah ...dah lama BHS tak ke langkawi.....best jugak tu....tak sabar nak gi...bestnya...

2 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Kak Tun

semoga tercapai ke langkawi lagi

Wassalam

boxhousestudio said...

salam Rozali

mudah-mudahan...dah makan tahun tak ke langkawi..ni ikut rombongan cik kiah marhabban/yassin pula...apa la rasanya ya...