Monday, October 4, 2010

Salam Ulang Tahun Buat Noor dari Politeknik Slim River...

6 comments:

مسافر اسلام said...

Assalammualaikom kak...tgk kek2 akak ini sedap la...nak tempah boleh utk hari lahir saya...dah tak lama dah.

boxhousestudio said...

Wa'alaikumsalam مسافر_اسلام

Alhamdulillah...mudah-mudahan menepati selera...boleh, Insha ALLAH...

bila kah agaknya tarikh lahir itu...sudi kah turun ke rumah BHS untuk mengambilnya?...

rezeki said...

salam


hehehe utk pak itam takdak

tetiap hari ni ulang tahun ni hehe

gurau je , pak itam jarang makan kek , tapi sekali dia datang mengidam nak makan , tu yg sanggup pi secret recipe kat jb semata2 nak makan hehehe

boxhousestudio said...

waalaikumsalam pak itam

terima kasih sudi kemari...

untuk pak itam...Insya ALLAH...

buat sementara pi secret recipe dulu ya...mmm...

Anonymous said...

salam, saya nak tempah utk annivesary wedding saya la kak.. 18.1.2011 nanti.. nak design gambar futsal, bola, badminton.. nak hadia h pada hubby.. mcm mana nak order ek? brapa harga? saya duduk proton city.. kwn aida... keje di instun..tlg emel saya chikeboom@yahoo.com

Anonymous said...

AKAK, TAKDE REPLY PUN....