Tuesday, June 14, 2011

~Ya Imam Rusli..qasidah oleh finalis aq-4~

2 comments:

:.Noor Zaleha Jaafar.: said...

Sedapnya suara anak anak muda ni...bila dok mengalunkan qasidah ni. sejuk hati mak bapak mereka dpt menghasilkan anak2 yg berilmu...macham mereka. Kalau mengaji..masyaallah leh menitiskan air mata siapa yg mendengar...

boxhousestudio said...

assalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh ya noor zaleha jaafar...terima kasih sudi kemari...

betul tu noor...senang benar bergenang air mata di buatnya...

ni tengah dengar depa qasidah...tapi salinan qasidah yang BHS cut and paste tu ada yang tiada di perdendangkan...teringin nak dapatkan keseluruhan qasidah yang depa sampaikan....cuma baris pertama dan kedua yang di ulang ulang....kemudian baris dua yang akhir je yang dapat BHS ikut...yang baris tengah tengah tu depa tak ikut yang itu...hhhmmm...siapa lah yan gboleh tolong BHS cari kan ya...^_^...

Noor....salam baking ...BHS tengok anak anak noor dah besar besar tu...suka tengok gambar noor se family....