Tuesday, June 14, 2011

~makan tengahari di rumah mak abah BHS~

adil la kan....kelmarin dah kasi fil and mil...kali ni kasi kek butter scs bebop dan apam polkadot ni pada mak dan abah...^_^
sup ayam panas-panas

masak lemak nangka muda

masak lemak labu sama daun...hhhmm...aarrr....help!..hi hi
ayam kampung baru lepas goreng...

haa...yang ini lina ..adik ipar BHS pilih....not bad...sedap-sedap...

ulam...BHS peminat ulam-ulaman
yeay...sambal tempoyak....mak BHS suka....dari zaman bebudak dia dah jumpa sambal ni...

sambal belacan....tak lengkap kalau tak dak sambal ni kan kan kan....

BHS suka ikan kembung goreng ...ok la...BHS memang suka makan ikan....

ni pinggan nasi BHS sama teh O panas........mak BHS suka masakan kampung....lauk lauk makan tengahari ni semua kesukaan mak , terutama ulam-ulam, sambal tempoyak dan sambal belacan tu., anak BHS suka ikan kembung ..abah BHS suka soup ayam , sian abah...BHS suka semua, sebab BHS yang pilik lauknya...tapi kan uzur benor le nampak abah tu...memudahan abah beringat untung berpantang makan ya...kuat abah....abah mesti kuat....tapi kalau cakap dengan abah ...mesti dia kata ..."aku kuat"....ya BHS percaya abah memang kuat....Ya ALLAH, sayangilah abah ku, Ya ALLAH....ameen.....eh ...pagi-pagi ni update blog...kuat sangat lah pulak ingatan kat depa....jap jap BHS nak talipon mak lah...makan tengahari ni sama abah, mak, anak-anak dan adik beradik ahad yang baru sangat...last day cuti sekolah...13.06.2011...tapi teringat masak lemak ketam sama udang galah goreng kari..BHS nampak kat fb sorang sahabat ....camna tu....*_*....chop chop..ya ya...makan jangan sampai kenyang.....tau....amboi nak betul aje....ha ha ha....

11.06.2011 sabtu makan tengahari


2 comments:

KSWSK said...

wa suka msk lemak labu tapi xreti msk..huhuhuhu

boxhousestudio said...

la wa ni...ya betul?...betul ke tak tau masak?...tak cayalah....^_^...