Monday, June 6, 2011

~Salam Ulang Tahun Kelahiran buat 'si dia'.....^_*...~



semoga bertambah-tambah kuat imannya, semoga bertambah-tambah barokah rezekinya, semoga bertambah-tambah kuat  lagi berfikirnya, semoga bertambah-tambah cemerlang kesihatannya, semoga beruntung dunia dan beruntung bangat di akhirat, semoga rajin berdoa panjang-panjang lagi dan lagi....semoga terus rajin dan terus rajin bekerja dan bersenamnya...amin!.....kalau sakit makan ubat, kalau makan jangan sampai kenyang ya kanda...*_*...


~~Di Raudhah Itu~~

Ya ALLAH...
berilah aku hati yang lebih yakin
hati yang jitu
yang dapat mencintai MU

Ya Wahhab...
jadikanlah aku insan yang berilmu
yang merasai makna hikmah
dengannya dapat aku mendidik diri

Ya Latif...
lembutkanlah akhlak ku 
ajarilah aku bagaimana untuk mengasihi manusia 
dengan ikhlas 
tanpa mengharap dibalas

Ya Hannan...
kurniakan lah aku hati
yang dapat merasai keindahan iman
yang dengannya aku mendapat ketenangan

Ya Rahman...
jadikanlah aku anak yang soleh
suami yang baik
bapa yang pengasih
agar rumahtangga dan keluarga ku
menjadi syurga di dunia
serta jambatan syurga  ke akhirat nanti
amin amin amin Ya Rabbal'Alamin

~pmj~



No comments: