Sunday, May 17, 2009

Kejutan Buat Erma dari Suami Tersayang...Rasa nak peluk Teddy ni tau..mmmm....cute...


Awal pagi sang suami dah sampai rumah BHS mengambil chocolate caramel oreo cheesecake ne...awal-awal lagi si suami dah sms BHS memberitahu nak tunaikan hajat isterinya yang suka cheesecake...Alhamdulillah tertunailah sudah ...tapi kan yang seronok tu...BHS terima dua permintaan yang sama...nak kan si Teddy tu atas kek...best kan?...BEST!!!

4 comments:

Raja Radiah said...

kak, ni erma keje kat Pusat Ict upsi ke?

boxhousestudio said...

BHs to Raja Radiah...tak pasti tapi rasanya duk satu taman ngan awak kut...sssshhhh.....he he he

iryani said...

kak..bila saya dpt rasa oreo cheese akak ni..nak order lah nnt..kalau balik kampung leh singgah ambik..heheheh..

boxhousestudio said...

BHS to Iryani...boleh saja..nanti kita calling-calling ya...