Wednesday, June 10, 2009

AWARD & TAG FROM ZANAZ BBB


1-copy babge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan diblog anda.
sudah copy...suka la...budak pompuan naik vespa...BHS le tu...mmm...
2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?
Award ini diberi kepada saya oleh Cik Zana yang duduk di Bandar Baru Bangi dan pernah BHS bertandang ke rumahnya tempohari..…masih muda berwajah kacukan Jepun, pernah tinggal di Jepun juga semasa suaminya melanjutkan pelajaran di sana…seorang yang sangat-sangat rajin , baik hati dan suka menolong orang…Alhamdulillah….
3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag)
Hobi BHS yang paling happening sekarang ialah BAKING dan merayap-rayap ke alam maya melihat blog-blog baking dan ada peluang sahaja mesti nak pergi kedai-kedai baking. Suka kumpul buku-buku masakan dan buku-buku hiasan kek serta tips mengindahkan kerja tangan. Suka ambil gambar-gambar makanan, tak kira yang di reka sendiri atau singgah makan di restaurant yang di hajati. Suka jumpa kawan-kawan yang mempunyai aliran yang sama kalau ada masa yang terluang. Suka pergi belajar memasak dengan sahabat-sahabat serta chef-chef yang telah sedia terkenal….Suka tengok program masak-memasak tak kira dalam atau luar negeri…Suka dengar world music…tapi kalau dengar anak BHS tiup trombone masa dia perform dengan wind orchestra or main guitar....fuh…syiok…
Fakta pula, BHS orangnya sangat-sangatla simple suka pakai jam swatch sebelah kanan, suka pakai jeans, suka pakai kasut croc, suka naik motor, bas, keretapi, kapalterbang…sebab rengkas dan rasa bebas…menyimpan hasrat untuk ke mekah setiap tahun…InshaALLAH ….dan suka melancong …tapi…masa tak mengizinkan …masa ke duit?..ke ke ke….
4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka diblog anda....'The blogger Award Friendship goes to':
part ni BHS tinggalkan…sebab korang tau la kan…BHS ni ada kureng sikit bila bab bab menjawab tag…ha ha ha…ni pun sebab dah kena paksa ngan Zanaz..tetambah dia kasi lak motor vespa , tu yang tak tahan tu…....vrommm...vrommm...vrommmmmm......

No comments: