Friday, March 18, 2011

~cheesetart with blueberry swirl fresh from the oven~

terima kasih Yana, Yana dari KKB
kata Yana dia nak bbct ni
tuk  buat hantaran bertunangnya...

Yana order untuk hantaran dan juga tuk makan-makan

terima kasih Yana,  Yana datang ke rumah bersama keluarga, waktu tu Yana baru balik dari kl,shah alam terus singgah rumah BHS malam tu...selamat bertunang ya...kata Yana bbct ni sebahagiannya nak buat salah satu dari hantaran...Yana  order 50 biji....Alhamdulillah...Syukurlah....terima kasih Yana....

4 comments:

Kakzakie said...

Assalamualaikum BHS,

Selamat bertunang buat adik. Untung kan ada kakak tolong buat cheesetart blueberry. Kalau kakzakie dekat mesti tiap bulan order ke BHS. Asyik tengok gambar selalu....:)

Hajah Zainab bt Abdullah said...

marbelesnyer...terliur akak kat sini :)

boxhousestudio said...

waalaikumsalam Kakzakie,

Alhamdulillah...akak duk jauh kat ne?..
gini kalu akak lalu kat area sini...
calling-calling ya

boxhousestudio said...

kak hajjah nab ....akak sihat?...

aduhai ...camne BHS nak bantu ni...
akak tak "ngidam" kan...hee

apa pun terima kasih akak sudi kemari ....happy ... :)