Monday, September 12, 2011

~PENGHULU ISTIGHFAR~

BHS nak ucap terima kasih pada ex big boss kerna sudi hadiahkan buku ini pada semua-semua yang berkenaan....BHS suka buku ni sebab tulisan nya terang dan jelas ...mudah-mudahan BHS akan terus dapat luangkan masa pagi dan petang untuk menghayatinya....Insya ALLAH....(BHS terpanggil untuk abadikan buku nipis ni di sini bilamana Tuan Haji Arshad duk bagi komen kat entry Penghulu Istighfar...terima kasih Tuan Haji...)
Suka dengar bila Dr Fatma Al Zahra beri tazkirah ... BHS kongsikan di sini....elok kalau di hafal kan....mmm.

Ya Allah Engkau lah Tuhan ku, 
tidak ada Tuhan selain Engkau
Engkau lah yang menjadi kan aku 
sedang aku ada lah hambaMu 
dan aku di dalam genggamanMu 
dan di dalam perjanjian setia 
( beriman dan Taat ) kepadaMu 
sekuat mampu ku 
aku berlindung kepadaMu 
dari kejahatan yang telah ku laku kan
aku mengakui atas segala nikmat 
yang telah Engkau beri kan kepada ku 
dan aku mengaku segala dosaku 
maka ampuni lah aku 
sesungguhnya tidak ada yang dapat 
mengampuni segala dosa kecuali Engkau
Amin

2 comments:

Kehidupan Makkah said...

assalamualaikum...dalam buku mathurat ada doa ini.ize

boxhousestudio said...

assalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh ya tuan haji

terima kasih memberitahu...

yang BHS ingat, sebelum ni Ustaz Bani pernah beri buku yang sangat kecil, yang sentiasa tersimpan di poket bajunya, suatu hari bila dia dah nak ke luar negeri melanjutkan pelajaran ..dia beri buku kecil biru yang agak dah lusuh (menandakan selalu di baca) kepada the other half...

pastu BHS dapat satu dari big boss...dah lama dia bagi...Alhamdulillah...