Monday, March 16, 2009

Happy 23rd Anniversary Mama and Abah






Cupcakes fondant ni dah pun selamat sampai pada pukul 11 pagi isnin ne tadi ke mama anis yang bertugas d pejabat felda di trolak..BHS kerja hari ini..jadi kanda dan anak BHS yang pi hantar ke sana...menurut anis, dia tak dapat balik coz dia kerja tak dapat cuti untuk meraikan bersama hari ulang tahun mama dan abahnya...BHS terharu sangat-sangat bila ada anak yang terkenang kaepada ibubapanya cam gini...BHS pun akan tua juga suatu hari nanti...heharap la anak-anak BHS akan terkanang kat BHs camgini...wa sudah mau nangis nih...ok stop stop kat sini...ni sms yang BH terima dari Anis "lwa sngt2.sy tramat la ske.=).tq sngt2.nnti blehtmpah lg." dan sebelum tu Anis talipon lagi waktu malam untuk mengesahkan supaya sampai ke tangan mamanya tepat pada waktu dan tarikh ulangtahun mama dan papanya..sms darinya lagi "akak.tq tau.mama sy ckp lwa cupcakes 2"..Syukur ke hadrat ilahi, Alhamdulillah BHS terharu ...seronok benar kerna hubungan anak dan ibu ayah terjalin amat erat..

4 comments:

kamalina a.k.a aimi said...

sweet yg amat..saya suka!!!

shima said...

CUN GILER!!!
sukeee sgt tgk cc akak..bertuah mak ayah dpt anak cmni...mesti sengih sampai tinger bila tgk cc ni heeeee :D

boxhousestudio said...

kamalina a.k.a aimi...tq geng always kasi semangat kat BHS

shima...Alhamdulillah...Shima pun suka ya...sempatla ambil gambar mak yang menerima..memang happy sangat-sangat nampak dari senyumannya...Alhamdulillah...terbayang pula kalu anak kita pulak yang hantar kat kita...aduhai...syahdu beb...

kerongsangemas wedding decorations said...

this 1 look so cute....
i loike!!!
^_^