Monday, April 27, 2009

Terima Kasih Aishah from Nagaoka Niigata Japan


BHS suka Jepun...bila lagi nak pi ne?..nak datang umah Aishah la...Aishah nanti beri BHS e-mail address ya..amboi!!!...ye ye tu?...he he he...mana tahu kan?..ni nak kena panggil Linda@Kaori le nampaknye ne.......InshaALLAH!!!...

5 comments:

kucingorengemok said...

ketemu lagi di sini yaaa (apasal tetiba jadi indon, hehe). kita pun dah pindah rumah, kak! mari la mari... :)

boxhousestudio said...

wow...kucin dah mai...rindunya BHS kat ko ne ha tau....jom jom nak gi dah ne umah ko tu...meow...meow...meow....

MamaFaMi said...

Baik-baik pergi rumah Lin tu... dia dah membesar jadi rimau tau! Muahaha...
Cik Tun yang ayu, sudi-sudilah ambil award di blog kita ye...

Snow Peace said...

wawa pun suka Japan...

boxhousestudio said...

BHS to MamaFami....ialah dah jadi rimau dah..aumm...
mekacih mamafami..nanti kita pi amek

BHS to Snow Peace...yahoo..kita serupa la Snow Peace...