Thursday, February 12, 2009

tahun lepas anak cik mamu bertunang...tahun ni dah nak kawin, dengarnya bulan 5 ne..

cupcakes ne buat reza dan rini yang bertunang tahun lepas...tetiba teringat...

masa anak lelaki cik mamu bertunang, boxhousestudio tolong sediakan cupcakes fondant tema cream dan kuning serta moist chocolate cake...dengarnya bila nak kahwin nanti tema nak yang sama juga....dah ke kedua-dua belah pehak mendapat kata sepakat?..kalau jadi bakal-bakal terbang ke kelantanlah boxhousestudio menghantar pengantin...seronok tu...

8 comments:

Aishah@Ariffin@Aqil said...

cantik nampak cc tu...berseri ngan gubahanya

boxhousestudio said...

terima kasih aishah...bila nak balik malaysia ni...bestnya bulan 4 banyak bunga bunga berkembang di jepun ni ya...rasa nak terbang ke sana..mmmm.....memudahan cita cita ewan termakbullah hendaknya..amin amin amin...

zana @ ros hassan said...

sweet kaler cc tu k/tun. cheq gak dok tak terai2 lagi. cutter alphabet k/tun bagi tu .....berguna sgt. suka sgt. tima kasih le pd k/tun. tiap kali dok guna, dok tingat kat k/tun plak hehehe

boxhousestudio said...

zana..kalu zana nak tahu permulaan BHS guna alphabet cutter datangnya dari kawan forum BHS yati namanya...susah payah dia post kan...sampai bila-bila terkenang jasanya...dan pada semua kawan-kawan yang berjasa BHS nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih...tak terbalas jasamu kawan...

Hajar said...

salam akak...terbang ke kelantan tu seronok nak mkn kenduri ke, sekaligus leh shopping...hihihi, mesti akak yg buat bab2 kek nya nanti..

boxhousestudio said...

ialah hajar...masa ni semua saudara mara dapat berkumpul...itu yang terasa meriah tu...tang shopping tu kurang sikit kut...tang jalan-jalan cari makan ..haa...itu yang no satu!!!..
psstt...kut BHS ada hal penting masa tu..tak dapatlah nak tunjuk bakat...adus..

Zach Reza said...

A'kum Kak Ada :)

By any chance will you be free this Saturday to make cc for my mom's bday? Tapi boleh ke antar ke KL?

Excellent job on your cuppies & other cakes :)

Hope to hear from you!


Love,
Zach

boxhousestudio said...

zach reza

aduhai syioknya you all singgah ke blog boxhousestudio ne..best nya